Wednesday, February 8, 2012

Hari-Hari Bekerja di DiGiCITY

okay..sebelum saya memulakan kata-kata sebentar lagi, saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Thaipusam kepada seluruh warga-warga yang menyambut..
Hari ni masok minggu ke-2 aku praktikal kat DiGiCITY ni..ok la keje kat sini..tapi yang paling besntye aku ley tido and on9 bile2 mase aku nak.(tapi bukan kat depan bos r)..bile tengah ade keje, masing2 muncung je mulut..tapi bile betol2 xde keje, masing2 stress sebab xtau nak eat pe..kitorang pon da dapat bilik sendiri..cuma, bilik ni lain dari yang lain la..da macam bilik manequinn..ade gak yang cakap bilik kitorang ni zoo, klinik haiwan, bilik hamster n macam agi la..(jeles la tu kannzzs) ..aku nak masok kan gambar sebenarnye..tapi disebabkan hp aku ni hp paling mahal kat dunia, xdapat la nak amik gambar chanteq2..tunggu la aku beli hp paling buruk t aku amik gambar banyak2 ea..:p anyways, enjoy the new look of Lulu Belle..:P mmmuaachx

No comments:

Post a Comment