Monday, February 21, 2011

Anugerah Kecemerlangan Pelajar BLOG...

alkisah...alkisah maka tersebut lah kisah...tayiiibbbb...sang kancil datang beramai-ramai mengadap duli yang maha mulia sultan firaun...mane firaun pakai sultan...ENTAH...hamtam saja lah labu..itu pon perlu di ajar kah..baik lah mak timah..biar saya yang uruskan..kasim!!!maafkan mak kasim..mak salah kasim!!ampunkan dosa-dosa mak kasim..mak sudah tua,nak mati da pon...ampunkan mak kasim..mak mintak maaf..~~~huhuhuuuuuu~~~
pe kejadah yg aku merepek ni pon aku xtau..hahaha...anyways,time kasih la sebab aku baru dapat tau yang aku dapat award BEAUTIFUL BLOGGER dari festival seni blogger oleh FARA AZIZ yang anda semua sedia maklum festival ini langsung xde bajet and x ditaja oleh nuffnang..sendiri2 perasaan..hahaha...




aigooo....cam xcaye je kannzs...dpt award beautiful blogger sampai aku xtau nak kater per...time kasih la yer..hohoho...klw ade award bagi lah lagi..saya sedia menerimanya..ahakzss..

1). Thanx to the person who gives you award and link the person.


2) Aq nak tag beberape org jek..

akhir kate...xterkate la plak kan..oke la..mesti kene berkate-kate walaupon xde kater yang nak di kater selain kater-kater yang mengate belaka....wakaka..tingtong aku petang2 ni..haaaaaa....ape lagi nak kater?bak kater aku,majlis sukan negara telah menyampaikan amanat bahawa cuti raya umum sempena cabutan undi di UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA MELAKA untuk 1 jam...(pe kene ngene MSN pon xtau la..tetiber je interframe kat pale aku...) hehehehe...oke lah..wabillahitaufiqwalhidayah..assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..bak kater pepatah cikgu aku,cubit peha kanan, peha kiri xrase pe2 pon..tapi patah kaki kanan,tempang la kaki manusia itu....oooiii!!!pe ko merepek ni s***n?????~~~~~huuuu



No comments:

Post a Comment