Tuesday, January 11, 2011

Kenangan..

Story to remember..

4 years ago, there's too many things happen in my life..pahit getir berdepan ngan problem2 yg bukan sume orang sanggup hadapi ak dah rasa n lalui..bukan nk kata ak da ckup berpengalaman dalam hidup tapi selama 21 tahun ak hidup ni, alhamdulillah..byk pengalaman yang aku ada yang bagi pengajaran..pahit atau manis sume kene telan kalau nak teruskan hidup as a person..aku tau masih banyak lg yang aku belum jumpa tapi insyaAllah aku akan cuba untuk yang mendatang..ok,we begin the story k..;)
  Tanggal 6 Oktober 2007,maka lahirlah seorang bayi perempuan yang ditunggu2 oleh sepasang lovebird n family..(cewaah..) her name is Amanda Qarisya Eimran..sgt comel!kitorang 1 family mcm xcaye sbb akan ade baby lg kat rumah tu..da la sume gile kalau jumpa baby..indians baby pon dowang sebat..(kalau comel la..hehehe) mase tu aku baru masuk form 6 kat Sek Men Keb Dato' Jaafar (lebih dikenali sebagai sekolah budak yang nakal melampau2!) aku happy sangat sebab 1st time aku dapat pegang baby baru lahir..aku ada amik gambar die mase akku dukung..nanti2 la aku upload ea..hmm..nak cite banyak lagi ni tapi aku kene kua dulu..nak g kelas..haha..nanti ade mase i sambung r ea...;p

No comments:

Post a Comment