Sunday, September 19, 2010

confius

afternoon..ak nk tergelak lpas bce post ak mlm td..haha...da ngntuk kn,nk wt cmne...nk citer?ak ade byk cite nk tulis ni..ble ak alek johor smggu sblm raya haritu,aku ingatkan semua kelengkapan da ready tapi belum agi..memang dowang tunggu aku agaknye baru ley wat keje..geram tol ngan ak aku tu!nsb bek la kitorang ni adik beradik..kalau x,emg aku lari uma je!!!then,ble dah raya,aku rase tahun ni aku ngan mokdey je yang kemas uma tu..mlm raya terbongkang twos kat depan tv..huhu..
xbyk cite pon sebenarnye..ak ikut family alek kampung..aku ngan akk2 aku berangan dgn pakai bulu mate palsu..haha..then,raye kelima someone called me n said he wants to come to my house..aku kelam kabut la sebab aku ngah beraye uma ex mokdey..then alek je twos msak mee hoon goreng..his name is azizi..lpas hari tu,die asyk msg aku je.ade jugak rase rimas tapi layankan je la slagi die xmnyusahkan aku.die tu ex aku mse sek men dulu..die try nk sambung alek our relation yg dulu die putuskan..aku xnak..tapi aku xtau nk ckp mcm mne kat die sebab die bkn seorang yg memahami. die akan buat ape yg die nak sesuka ati.agak kuat memaksa n sentimental..hmm..cmne nk wat ekh???

No comments:

Post a Comment